Broneeri proovisõit
Broneeri teenindus
Kontakt



 

 


 
See meeldib mulle.

KAROQi enesekindlat üldmuljet tugevdavad teravate kontuuridega
esituled ning udutuled, mis asuvad esivõre kõrgusel ja rõhutavad auto
maalähedast iseloomu. Funktsionaalsusest rääkides saab tippversioon
endale LED-esituled koos LED-päevatulede ja adapteeruva
esitulesüsteemiga AFS, samuti LED-udutuled.
 
Ma tunnen ennast siin turvaliselt.

Uus ŠKODA KAROQ äratab teis turvatunde ning
tugevdab seda veelgi arvukate tehniliste lahenduste ja süsteemidega.
Kere jäik kandmik, nutikalt konstrueeritud deformatsioonitsoonid,
seitse turvapatja, ABS, ESC ja arvukad muud abisüsteemid on
tänapäeval enesestmõistetavad ja loomulikult on need KAROQil olemas.

Lisaks leiate autost hulga moodsaid juhiabisüsteeme
kaitsmaks jalakäijaid, hoidmaks KAROQi eemal kaasliiklejatest,
jälgimaks turvalisi reavahetusi või hoidmaks autot omas sõidureas,
abistamaks juhti parkimiskohale manööverdamisel ja
kaitsmaks reisijaid kokkupõrke korral.
 
 
 
Ma saan olla võrgus.

Tänapäeva kiires maailmas ei saa ma ilma oma
nutitelefonita hakkama. See on täis olulist infot,
aga ka meelelahutust. Seepärast on mul väga hea meel,
et uus ŠKODA KAROQ pakub moodsaimaid võimalusi
nutitelefoni ja auto ühendamiseks.

ŠKODA Connect tagab teile mugavuse, luues silmapilkselt
ühenduse teie ja sõiduki vahel. Veebipõhine teabe- ja
meelelahutusteenus hoiab teie navigatsioonisüsteemi
alati ajakohasena, võimaldades sihtkohta jõuda turvaliselt,
õigeaegselt ja tõhusalt. Care Connect-teenused annavad teile
kaugjuurdepääsu autole, kuna hooldus- ja rikketugi võimaldab
vajadusel alati abi kutsuda ning sisaldab samuti ŠKODA Connecti
lahutamatut osa, hädaabikõne funktsiooni.

SmartLink+ pakub teile elegantseid võimalusi
auto ja nutitelefoni ühendamiseks,
toetades liideseid Apple CarPlay, Android Auto,
Mirrorlink™ ja SmartGate.
 
Ta on täpselt õige suurusega.

Uus KAROQ viib mind koos mu lähedastega ja
meie pagasiga mugavalt kõikjale, kuhu me vaid tahame.
Mõnusa kujuga istmed ja kvaliteetsed materjalid teevad
reisimise nauditavaks. Kõik see mahub ära kompaktsetesse
välismõõtmetesse, lihtsustades mul linnaliikluses laveerimist
ja sobiva parkimiskoha leidmist.

Kõrgem isteasend teeb sisenemise-väljumise lihtsamaks,
rääkimata juhile nii olulisest heast väljavaatest.
Kuna kaitserauad asuvad maast kõrgemal,
pole ohtu neid parkimiskohale manööverdades ära kriipida.

Kõige selle pärast ma armastangi sõita KAROQiga.
 
 
 
Ta on nutikas.

Annan au sellele tiimile, kes mõtles välja,
kuidas uus KAROQ nii praktiliseks muuta.
Mõni võib Simply Clever-loosungit tögada,
aga minu kogemused räägivad hoopis muud.

Kõik need arvukad nagid, hoidikud ja
panipaigad on uues KAROQis Simply Clever-loosungi
vaimus laiali paigutatud ning muudavad niigi hea auto
suurepäraseks.

Supermarketist koju sõites ei lenda mu ostud kotist välja
ega veere laiali, sest kott ripub pakiruumis kindlalt nagis.
Minu parkimispiletit ei vii tuul minema,
sest see on esiklaasi all läbipaistva klambri vahel kinni.
Ja nii edasi ja nii edasi.
 


Ta on vähenõudlik tööhobune.

KAROQ on lepliku iseloomuga. Ta veab kohale kõik, mida te peale tõstate.
Ta sõidab kõikjale, kuhu te ta juhite.

Te võite valida esi- või nelikveo, vaikse bensiinimootori või
säästliku diisli, manuaal- või automaatkäigukasti –
täpselt vastavalt vajadusele.

Uudis neile, kes tahavad vedada haagiselamut või
mingit muud rasket haagist: uue 110-kilovatise 2.0 TDI diiselmootoriga KAROQ
võib pukseerida kuni kaks tonni kaaluvat haagist.

Ning eriti kokkuhoidlikele: 85-kilovatise 1.0 TSI bensiinimootori
keskmine kütusekulu on vaid 5,2 l/100 km,
sama võimsal 1.6 TDI diislil lausa 4,5 l/100 km.