Broneeri proovisõit
Broneeri teenindus
Kontakt

Kõigi aegade kiireim Octavia

Uus ŠKODA Octavia RS, nagu ka tema eelkäija, kujutab endast unikaalset kombinatsiooni sportlikust sõidudünaamikast ja pereauto praktilisusest. Siin leiavad ühise keele kirg jõu ja võimsuse ning vajadus ruumikuse järele. Nagu iga Octavia, köidab RS enesekindla ja modernse disainiga, ent tasakaaluka välimuse all peidab end sportliku šassii ja kohaselt võimsa mootori kooslus. Arenenud tehnoloogiad annavad juhile täieliku kontrolli isegi kõige nõudlikumates olukordades ja tänu ületamatule ruumikusele on sõit väledaloomulise RS-iga nauditav ka kaasreisijaile.

Octavia RS avaldab muljet nii luukpära kui universaalina oma jõuliste ent ökonoomsete mootoritega, sportliku ja atraktiivse disainiga, innovaatilise tehnoloogiaga. Selle tehnilised näitajad ning kõrge funktsionaalsus igapäevatoiminguteks loob uusi standardeid sportautode kategoorias.

Octaviate tippmudelina ning kõigi aegade võimsaima seeriatootmise Octaviana toob RS tänavatele ŠKODA praktilised kogemused motospordist, mida ŠKODA on tugevdanud maailma nõudlikeimas ringkondades112 aasta jooksul, olles tänaseks edukaim bränd IRC (Intercontinental Rally Challenge) ajaloos. 

   
 
  Uue SKODA Octavia RS kiirendusnäitajad ja tippkiirus ületavad eelkäija omi. Uus Octavia RS kiirendab 0-100 km 6,8 sekundiga ning tippkiiruseks  on 248km/h manuaal käigukastiga 2,0TSI 162kW/220hj bensiinimootori korral. Mootorivalikusse kuulub kaheliitrine bensiinimootor võimsusega 162 kW ja kaheliitrine diiselmootor võimsusega 135kW, mõlemad mootorid on kombineeritavad nii manuaalkäigukasti kui DSG-automaatkäigukastiga.

Paremat kiirendust kurvides võimaldab uuenduslik roolivõimendisüsteem, loodud spetsiaalselt RS-mudelile. Rool lubab juhil saavutada soovitud pöörderaadiuse väiksemate roolipööretega, mis tingib vähem käte asendi muutusi kurvilisi teid läbides.

Vaatamata suuremale võimsusele on kütusetarve vähenenud kuni 19%, seda ka tänu standardis olevale Start/Stop süsteemile ja eelkäijast väiksemale massile (keskmine kütusekulu alates 4,6 l/100 km).

 
 

Uue Octavia RS disainis peegeldub stiili ja elegantselt sportlikku klassi: eestvaates ŠKODA mudelitele iseloomulik iluvõre, kärje-mustriga õhuvõtuavad, standardis olevad tumedaks toonitud Bi-Xenon esilaternad koos LED-päevatuledega, RS-disainiga udutuled põrkeraua alumises servas.

Octavia RS on kergesti ära tuntav iluvõrel asuva RS-embleemi tõttu.

 

Octavia RS tagaosas domineerivad alumises servas asuvad täispikkuses helkurriba, kaks kroomitud väljalasketoru, difuuser ja kaubamärgile omase C-kujulise valgustusega LED-tagalaternad.

Külgvaatele on iseloomulik madalam kliirens ja uue disainiga 17-, 18-tollised veljed.

 
 
Octavia RS interjööris valitseb mustades toonides sportlik disain, mida ilmestavad uue RS-disainiga ja intergeeritud peatugedega sportistmed. Istmekatted on kombineeritud tekstiilist, nahast ja kunstnahast ning vastavalt soovile saab valida hallide või punaste õmbluste ja dekoratiiv-detailide vahel. Põrand, armatuurlaud ja lagi on mõlemal juhul musta värvi.

Sportlik kolme kodaraga rool on kaetud perforeeritud nahaga ning dekoreeritud RS-märgiga. DSG-käigukastipuhul on rool multifunktsionaalne – raadio ja telefoni juhtnuppudega ning  käiguvahetuslabadega.

Käigukangi nupp ja käsipiduri kangi ümbris on samuti nahkkattega. Dekoratiivõmblused on hallid või punased.

 

Uue kujunduse on saanud ka sportlikud metallkattega pedaalid ja lävepakud. RS-logoga märgistatud lävepaku katteliistud ei ole pelgalt mudeli iseloomu rõhutavad dekoratsioonid vaid suurendavad ka praktilisust.

Uue Octavia loomisel üheks eesmärgiks oli kõrgeimal tasemel turvalisus. Kõik see kajastub Octavia sportliku mudeli RS varustuses, kust leiab tipptasemel arenenud tehnoloogiatega turvasüsteeme, mis loovad tavatuid võimalusi, mitmed neist on esmakordselt esindatud ŠKODA mudelil. Need süsteemid aitavad juhil ennetada ohusituatsioone või nende tekkimisel leevendada võimalikke tagajärgi. Mõned süsteemid kasutavad multifunktsionaalset kaamerat, mis asetseb tuuleklaasil tahavaatepeegli all:  sõidureas püsimist jälgiv Lane Assistant, tulede ümberlülitust korraldav Light Assistant ja liiklusmärke tuvastav Traveller Assistant. Kiirteedel sõites on autojuhile heaks abimeheks adaptiivne kiirushoidja, mis säilitab ohutu pikivahe eessõitva sõidukiga. Peamiselt pikematel distantsidel või öistel sõitudel võib praktiliseks osutuda juhi väsimust tuvastav süsteem, mis juhi käitumise analüüsist väsimuse ilminguid leides kuvab Maxi DOT infoekraanile soovituse teha puhkepaus.

 
 

 

Lisaks leiab aktiivse turvalisuse süsteemide loetelust veel avariiohu ilmingutel aktiveeruva Pre-Crash funktsiooni ja sõidusuunas ohuolukordi jälgiva Front Assistant radarisüsteemi. Sõiduki parkimise muudab, lisaks tavapärasele akustilise märguandega parkimisabile, muretult mugavaks Parking Assistant, mille käivitamisel pargib sõiduk end ise. Loetletud turvasüsteemid koos sõiduki jäiga ja kerge kerestruktuuri ning segmendi pikima teljevahega annavad märkimisväärse tulemuse: stabiilne ja tasakaalus vedrustusega šassii, mis vastab kõigile turvalisuse ja mugavusnõuetele.
Peaksite te sattuma siiski ekstreemsesse ohuolukorda, on uus Octavia RS varustatud rea kindlustunnet lisavate passiivse turvalisuse elementidega. Baasvarustuses sisalduvat elektroonilist stabiilsuskontrolli ESC on täiendatud ahelkokkupõrke piduriga, mis võib ära hoida kontrollimatu liikumise peale seda kui üks esimestest turvapatjadest on aktiveerunud.Kuni 9 turvapatja ning 3-punkti turvavööd pakuvad reisijatele tõhusat kaitset kahjustuste eest. Esmakordselt on Octavia varustuse hulgas põlve turvapadi juhile ja külgturvapadjad taga.

Nagu igas ŠKODA’s on ka uues Octavias RS mudelis reisijate elu muudetud lihtsamaks rea nutikate lahendustega. Sõltuvalt varustusastmest on baas- või lisavarustusena saadaval valik elemente. Need sisaldavad pagasiruumis pagasi fikseerimise abivahendeid, võrgusüsteeme ja riputuskonkse, kahepoolseid pagasiruumi matte puhtuse säilitamiseks erinevail aastaaegadel, jääkaabitsat kütusepaagi luugi all, helkurvesti hoidikut juhiistme all, prügikasti uksepaneelis, multimeedia hoidikut keskkonsoolis ja palju muud, mis võimaldab organiseeritult paigutada sõidukis olevaid esemeid.

 


Kui soovite vahetada oma auto täiesti uue või ka uuema kasutatud auto vastu, siis ei pea Te vana auto müügiga ise vaeva nägema. ŠKODA esindustest saab autot saab osta ka nii, et toote olemasoleva auto uue auto või liisingu sissemakseks. Vahetusautoks võib olla nii väljaostetud auto kui ka liisinguauto.

Autovahetus ŠKODA esindustes on mugav:

  • Kiire ja lihtne asjaajamine.
  • Tasuta nõustamine asjatundlike ja kogenud spetsialistide poolt.
  • Tasuta vana auto hindamine.
  • Mugav liisingu, kindlustuse ja ARK toimingute vormistamine kohapeal.
 
       

Milleks lükata edasi unistust nobedast sportautost pelgalt põhjusel, et vajate pereautot?
ŠKODA Octavia RS ja Octavia Combi RS on seda mõlemat.

Tark valik!

Küsi lisainfot ja avasta UUS Octavia RS!